وی اس تی درام / Soundiron Steel Tones KONTAKT

Soundiron Steel Tones KONTAKT
وی اس تی درام

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2018

توضیحات

وی اس تی Steel Tones از شرکت Soundiron یک نسخه مجازی از ساز درام Hapi Drum را برای شما فراهم می آورد . . Hapi Drum، ساخته شده توسط Hapi Tones، یک ساز آکوستیک توخالی از جنس فولاد با اندازه  ۱۲ اینچ و عمق ۸ اینچ (۳۰ سانتیمتر x 20 سانتیمتر) است. این ساز در خانواده درام های tank drums یا hank drums شناخته می شود . این ابزار ابتدا توسط Dennis Havlena در سال ۲۰۰۷ تولید شده و پس از آن توسط سازندگان متعدد به شکل های مختلف تبدیل شده است . مدل خاص استفاده شده در این بانک صدا دارای ۸ بخش برای مقیاس پنتاتونی D-major است. هر یادداشت دارای یک تنوع اساسی قوی است که با بهره گیری از ۲ حالت میکروفن گذاری همراه با ۹ لایه شدت اجرا برای جلوگیری از تکرار صدا به ثبت رسیده است . محیط کاربری وی اس تی دارای امکانات کاملی برای کنترل و شخصی سازی صدای خروجی دارد و علاوه بر آن یک پن مجزا افکت های کاربری مثل اکولایزر ، تاخیر ، ریورب و … در اختیار کاربر قرار داده شده است . وی اس تی فوق دارای ۱۴ ایسترومنت از پیش طراحی شده می باشد .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری