وی اس تی / iZotope Iris 2 v2.01 patched WiN X86 X64 NO iLOK WIN + Factory Library

iZotope Iris 2 v2.01 patched WiN X86 X64 NO iLOK WIN + Factory Library
وی اس تی

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی Iris 2 از شرکت iZotope یک سینتی سایزر صدا ساز می باشد که برای تولید صدا از سمپل های صوتی استفاده می کند و به همین دلیل می تواند یک سمپلر بسیار پیشرفته نیز باشد . Iris 2 یک مفهوم جدید در طراحی صدا و دستکاری سمپل در قالب “ابزار بصری” ارائه می دهد . فن آوری بازخورد بصری وی اس تی Iris 2 به شما این امکان را می دهد که به جهانی از صداهائی که پیش از این هرگز نشنیده اید دسترسی پیدا کنید . با ویژگی های پیشرفته سنتز ، ابزار های متفاوت پردازش روی سمپل های صوتی می توانید با این ابزار به صداسازی بپردازید اما این پایان کار نیست ! وی اس تی Iris 2 دارای بانک صدایی شرکتی ۱۱ گیگابایتی می باشد که پس تهیه و نصب آن می توانید از بسیاری صداهای از پیش طراحی شده بهره ببرید . در ادامه مطلب همراه سایت باشید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری