وی اس تی باغلاما الکتریک / Soundiron Electric Saz KONTAKT

Soundiron Electric Saz KONTAKT
وی اس تی باغلاما الکتریک

  • 2.6 (12 رای)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

باغلاما (به ترکی: Bağlama) نام سازی ریشه گرفته از مردم منطقه آناتولی و آذربایجان است و در میان مردمان ترک و ترکمن های عراق رایج است. باغلاما و سازهای هم‌خانوادهٔ آن در آذربایجان ایران و کردستان ایران نیز بتازگی رواج یافته است. گمان می‌رود باغلاما و سازهای هم‌خانوادهٔ آن محصول تغییراتی هستند که روی قوپوز صورت گرفته است. به هر ترتیب باغلاما و سازهای هم‌خانوادهٔ آن نقش مهمی در انتقال فرهنگ و موسیقی ترکی به عصر حاضر ایفا کرده‌اند. این ساز در کشور ترکیه یک ساز محبوب است . در این بخش از سایت برای شما وی اس تی Electric Saz از شرکت Soundiron را آماده دریافت کرده ایم که یک شبیه ساز مجازی ساز باغلما الکتریک با بهره گیری از سمپل های واقعی می باشد . محیط کاربری سفارشی سازی این محصول دارای بخش های مختلف hand position, tuning, key range, chord, strum, legato, arpeggiation, effects rack برای کنترل و شخصی سازی می باشد . .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • هادی میرزایی کیا
    (10:51)   1401/4/8
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    دانلود نمیشه
  • احسان
    (17:35)   1399/1/13
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    باسلام لطفا اطلاعات بیشتری بزارید 6گیگ نتم رفت .همش که دیتاس اصلن برنامه ای توش نیست لطفا راهنمایی کنید.

بارگزاری