وی اس تی گیتار / Orange Tree Samples Evolution Rock Standard KONTAKT

Orange Tree Samples Evolution Rock Standard KONTAKT
وی اس تی گیتار

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی Evolution Rock Standard به طور گسترده ای صدای یک گیتار الکتریک نمادین humbucker pickups را شبیه سازی و اجرا می کند  که نقش اصلی را در تاریخ موسیقی راک ایفا می کند . این نوع گیتار ها از دهه های گذشته محبوبیت خود را حفظ کرده اند . وی اس تی فوق به صورت تکنوازی ، ریتم و آکورد قابل استفاده است و قدرت شبیه سازی تکنیک های مختلف نوازندگی مثل palm mutes, mutes, natural harmonics, plus را دارد . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موقعیت انتخابی ساز قابل تنظیم با استفاده از فناوری مدل سازی فیزیکی اختصاصی ، پیاده سازی لگاتو واقع گرایانه و ۳ لایه داینامیک ، چند تنظیم از پیش طراحی شده و … اشاره کرد . از شما عزیزان دعوت می کنیم به تماشای دموی تصویری وی اس تی گیتار الکتریک Evolution Rock Standard در ادامه مطلب .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • سیروس
    (00:15)   1400/2/7
    #
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    من کل وب رو دنبال این وی اس تی گشتم. واقعا از شما ممنونم که لینکش رو در اختیار مردم قرار دادین.
  • iman danesh
    (06:14)   1398/6/2
    #
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سپاسگذارم ازینکه اینهمه امکان باکمترین هزینه وچه رایگان دراختیارماموزیسین هامیذارید...این گیتارعالیه...فوقالعادست ازهرنظر

بارگزاری