وی اس تی آکوردئون / Best Service Accordions 2 KONTAKT

Best Service Accordions 2 KONTAKT
وی اس تی آکوردئون

  • 1.0 (1 رای)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

از زمان انتشار نسخه اول وی اس تی Accordions از شرکت Best Service این محصول اولین انتخاب کاربرانی است که به دنبال واقع گرایی و کیفیت بسیار بالا در اجرای ساز آکوردئون می باشند . کمپانی Best Service به تازگی نسخه دوم وی اس تی Accordions 2 را منتشر کرده است که مثل نسخه اول با همکاری Eduardo Tarilonte تولید شده است که نه تنها امکانات نسخه دوم ۲ برابر شده است بلکه محیط کاربری وی اس تی کاملا تغییر کرده و جذاب و کاربردی تر شده  و همچنین ریتم premade برای دست چپ نوازنده افزوده شده است . وی اس تی آکاردئون ۲ دارای ۳ شدت اجرا متفاوت و ۳ round robins است، تمام ایسترومنت ها به صورت کروماتیک با صدای بی نظیر یک میکروفون U47 ثبت شده اند . حتی صدای ظریف و اضافه ای که هنگام نواختن از آکوردئون به گوش می رسد  مانند صدای کلید و دکمه، به دقت ثبت شده است تا واقعیت عملکرد شما را افزایش دهد . وی اس تی فوق با بیش از ۸۰۰۰ سمپل ۱۳ نوع مختلف آکوردئون را شبیه سازی می کند که در ادامه مطلب نام آنها ذکر شده است . با سایت همراه باشید .

Description

Additional Accordions
آموزش نصب تحت کانتکت 5.7.1 به بالا اجرا می شود .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری