لوپ و سمپل / Singomakers Astral Psytrance MULTiFORMAT

Singomakers Astral Psytrance MULTiFORMAT
لوپ و سمپل

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بانک صدای Astral Psytrance از شرکت Singomakers یک پکیج بزرگ لوپ و سمپل و فایل های میدی سبک Psy trance با تم Astral ، بومی همراه با آواز های ماندگار ، ملودی های قومی می باشد . این پکیج دارای تمام اجزای تشکیل دهنده موزیک از جمله Supra Basses, Drums, Shots, Midi, FX و … می باشد . برای ساخت این محصول از موزیک های معروفی مثل Astral Projection, Shpongle, Dragonfly, Infected Mushroom, Sesto Sento, G.M.S, Vini Vici, Vertical Mode, Ace Ventura الهام گرفته شده است . پکیج فوق برای سبک های Psytrance, Full-On, Goa Trance, Progressive Psy Trance, Trance, Progressive Trance, Electronica, Cinematic and Psystep انتخاب مناسبی می باشد . بانک صدای فوق با فرمت های wav و Rex2 همراه با فایل هایی برای اجرا در سمپلر های معروف منتشر شده است . .

Description

 
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • داریوش هخامنش
    (12:15)   1398/7/9
    #
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام این فایل Singomakers Astral Psytrance MULTiFORMAT دانلود نمیشه...لطفا بررسی کنید. مرسی .. با سپاس فراوان

بارگزاری