بانک صدای گیتار / Big Fish Audio Dieguis Productions Echo KONTAKT

Big Fish Audio Dieguis Productions Echo KONTAKT
بانک صدای گیتار

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بانک صدای Echo از ۲ شرکت Big Fish Audio  و  Dieguis Productions بیش از ۲۵ کیت آماده به صورت لایه باز برگرفته از گیتار های آکوستیک و الکتریک مناسب برای سبک های پاپ سینمایی را در خود دارد . Echo انتخاب بسیار مناسبی برای فیلم، سریال، مستندها، بازی ها، فیلم های تریلر، آگهی ها و موسیقی های معاصر سینمایی و امبینت است . در این پکیج انواع قطعه های از پیش نواخته شده گیتار در نوع های مختلف مثل echo guitars, ambient guitars, acoustic strumming, acoustic picking, shimmery pad guitars, ebow guitars, slide guitars, rhythmic pulse guitars, distorted reversed guitars و … یافت می شود . این پکیج تحت پلیر کانتکت همراه با محیط کاربری ساده ای منتشر شده است و علاوه بر آن دارای فرمت wav برای استفاده از لوپ ها در تمام نرم افزار های آهنگسازی نیز می باشد . در ادامه مطلب با دموی صوتی بانک صدای گیتار Echo در خدمت شما عزیزان هستیم .

Description

 
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری