وی اس تی پیانو / Audio Imperia Klavier Gravitas Piano Kontakt

Audio Imperia Klavier Gravitas Piano Kontakt
وی اس تی پیانو

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Audio Imperia
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بانک صدای Klavier Gravitas Piano از شرکت Audio Imperia یک پیانو مجازی با سمپل های کاملا واقعی طراحی شده مخصوص آهنگسازان موسیقی متن فیلم و تریلر می باشد که دلیل آن شخصی سازی و تغییر در صدای پیانو با استفاده از محیط کاربری و پریست های از پیش طراحی شده تحت کانتکت می باشد . البته فراموش نکنید وی اس تی Klavier Gravitas Piano صدای پیانو بدون تغییر را نیز برای شما فراهم می آورد . این محصول با استفاده از ۶ موقعیت میکروفنن گذاری مختلف مثل بالای پیانو ، زیر پیانو ، داخل درب و … رکورد گیری و با استفاده از Synthetic ترکیب شده است . شرکت سازنده برای ساخت این محصول از پیانو ارگانیک و محبوب Yamaha Baby Grand Piano استفاده کرده است . وی اس تی Klavier Gravitas Piano  دارای ۳۵ پریست از پیش طراحی شده است که قابلیت ایجاد صداهایی بسیار متفاوت و گرم از پیانو را دارند . .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری