وی اس تی درام هیپ هاپ / DopeVST Beat Machine v1.0 WIN x86 x64

DopeVST Beat Machine v1.0 WIN x86 x64
وی اس تی درام هیپ هاپ

  • 2.5 (2 رای)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی Beat Machine از شرکت DopeVST یک بانک صدای درام کلاسیک رپ Boom Bap برگرفته از موزیک های دهه ۹۰ میلادی می باشد . این محصول بیش از ۵۰۰ کیت درام را شامل می شود . وی اس تی فوق به گونه ای طراحی شده است که با انتخاب هر یک از پریست ها اجزای درام بین صفحه کلید وی اس تی تقسیم می شود و کاربر می تواند به راحتی ریتم دلخواه خود را ایجاد کند . .
آموزش نصب 1 - پوشه DopeVST - Beat Machine 1.0 [32Bit] را در مسیر پیش فرض وی اس تی های 32 بیت خود بریزید . 2 - پوشه DopeVST - Beat Machine 1.0 [64Bit] را در مسیر پیش فرض وی اس تی های 64 بیت خود بریزید . 3 - به پوشه Beat Machine 1.0.instruments در مسیر پیش فرض وی اس تی های خود برید و فایل 1-13thStreet.mse را پاک کنید . 4 - وی اس تی را در نرم افزار آهنگسازی خود اجرا کنید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • محمد
    (00:53)   1398/4/4
    #
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    حرف ندارید، خسته نباشید واقعا، خیلی گشتم دنبال این مجموعه
  • محمد
    (00:53)   1398/4/4
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    حرف ندارید، خسته نباشید واقعا، خیلی گشتم دنبال این مجموعه

بارگزاری