Dieguis Productions Guitar Sessions Pop Songwriting Guitars

Dieguis Productions Guitar Sessions Pop Songwriting Guitars

  • کاربرد : بانک صدای گیتار پاپ
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Big Fish Audio, Inc
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Guitar Sessions Pop Songwriting Guitars از شرکت Dieguis Productions و Big Fish Audio یک بانک صدای بزرگ و ارزشمند برگرفته از ساز های گیتار به صورت ملودی های از پیش نواخته شده مخصوص سبک های پاپ می باشد . در این محصول از انواع گیتار ها مثل guitars include ukuleles, banjos, clean electric, acoustic strumming, acoustic picking, distorted electric, power and heavy guitars, ambient guitars, effected guitars, muted guitars, hi-strung acoustics و … استفاده شده است . بانک صدای فوق در مجموع ۲۵ کیت کامل به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می دهد که برای ساخت آنها از هنرمندانی مثل Ingrid Michaelson, Ed Sheeran, Taylor Swift, Ray Lamontagne, Mumford and Sons, Jason Mraz, Maroon 5, The Script, One Republic, Echosmith, Train, The Fray, Coldplay و … الگو برداری شده است . این محصول با فرمت های مختلف از جمله wav و فرمت مخصوص kontakt همراه با محیط کاربری کاملی برای شخصی سازی لوپ ها منتشر شده است که برای شما عزیزان آنها را به صورت جداگانه آپلود کرده ایم .

Description

 
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • 0935xxx3322
    (11:27)   1399/11/7
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    این فایل ناقصه دانلودش و دانلود نمیشه

بارگزاری