وی اس تی استرینگ / Spitfire Audio Olafur Arnalds Evolutions KONTAKT

Spitfire Audio Olafur Arnalds Evolutions KONTAKT
وی اس تی استرینگ

  • 3.0 (1 رای)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی تحت کانتکت Olafur Arnalds Evolutions یک بانک صدای استرینگ سینمایی می باشد که صداهای موجود در آن به شدت پردازش شده و تغییر یافته است . این بانک صدا حاصل همکاری کمپانی بزرگ Spitfire Audio و نوازنده و آهنگساز ایسلندی Olafur Arnalds می باشد . کمپانی Spitfire Audio برای این محصول برنامه نویسی و محیط کاربری Evo Grid را در نظر گرفته است که پیش از این در وی اس تی PP017 Evo Grid String شاهد آن بوده ایم . Evo Grid دارای پیچ های اصولی برای تغییر در نت اولیه صدا و تغییر موقعیت میکروفن گذاری  است که می توان تقریبا بی نهایت روی صدای اولیه اثر بگذارد . این رابط فوق العاده و منحصر به فرد به شما امکان ایجاد شخصی سازی تنها با چند کلیک را می دهد و صداهایی کاملا اختصاصی در اختیاره شما قرار می دهد . با استفاده از این محصول از انواع ساز های ویولن . ویولا . ویلن سل با صدایی متفاوت بهره ببرید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری