وی اس تی / Dio Aura Guitars KONTAKT

Dio Aura Guitars KONTAKT
وی اس تی

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی تحت کانتکت Aura Guitars یکی دیگر از محصولات با کیفیت کمپانی ۸dio می باشد . در این محصول ۱۲ نوع مختلف گیتار مثل ۱۲ String, Dobro, Mandolin, Ukulele, 8 String Schecter, Silent Guitar, Stratocaster, Telecaster, Les Paul and assortment of Bass Guitars به ۲ صورت اصلی تکنوازی و آکورد های مولتی سمپل شبیه سازی شده اند . وی اس تی فوق دارای ۳ بخش جداگانه می باشد و کاربر می تواند هم زمان و به صورت ترکیبی از ۳ نوع گیتار استفاده کند . همچنین این وی اس تی دارای بخشی برای ساخت ریتم کاملا اختصاصی با استفاده از ابزار های مختلف می باشد . وی اس تی گیتار Aura Guitars دارای بسیاری آکورد های رایج در سبک های مختلف موسیقی است . این محصول از شما عزیزان دعوت می کنیم به تماشای دموی تصویری آن در ادامه مطلب . دارای ۵٪ قابلیت ریکاوری در صورت دانلود ناقص .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری