وی اس تی دیجریدو / Fluffy Audio – DidgHybridoo

Fluffy Audio – DidgHybridoo
وی اس تی دیجریدو

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2016

توضیحات

دیجریدو (Didgeridoo) یکی از سازهای بادی مردم بومی استرالیا است . ساز دیجریدو را گاه به عنوان ترومپت چوبی طبیعی توصیف می‌کنند . یک صخره‌نگاره باستانی مربوط به ۱۵۰۰ سال پیش یک دیجریدو-نواز و دو آوازخوان را ترسیم کرده‌است . نام این ساز یک نام‌آوا است که غربیان برای آن انتخاب کرده‌اند . در گذشته مراسم رقص و آوازهای آیینی بومیان استرالیا با نوای دیجیریدو همراه بود . این ساز بادی نخستین بار در سرزمین‌های آرهن و میان بومیان شمال استرالیا یافت شده‌است . بومیان استرالیا، دیجیریدو را با تقلید از صدای حیوانات یا دیگر صداهای طبیعت می‌نواختند و از آن به عنوان ساز همراهی‌کننده برای آوازها و داستان‌سرایی‌ها استفاده می‌کردند . در این پست از سایت برای شما وی اس تی شبیه سازی شده از این ساز را آماده کرده ایم ، DidgHybridoo از شرکت Fluffy Audio دارای ۱۲ الگوهای ریتمیک قابل تنظیم است ، محصولات Fluffy Audio از واقع گرایی بسیار بالایی برخوردار هستند ، پیشنهاد می کنیم این بانک صدای تحت کنتاکت را از دست ندهید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری