وی اس تی گیتار نایلون / Indiginus Renaxxance 1.3.2

Indiginus Renaxxance 1.3.2
وی اس تی گیتار نایلون

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2016

توضیحات

وی اس تی گیتار نایلون بسیار با کیفیت و خوش صدا ساخته شده توسط شرکت Indiginus آماده دانلود رایگان و خرید پستی در سایت می باشد ، Indiginus Renaxxance یک ابزار مجازی بدون محدودیت از گیتار نایلون می باشد که این نوع گیتار در ایران بسیار مورده استفاده قرار می گیرد ، وی اس تی فوق قابلیت اجرا به صورت سلو و ایجاد ملودی توسط کاربر با تکنیک های مختلف همراه با سر و صدا های اضافی برای بالا بردن سطح واقع گرایی صدای خورجی را دارد و علاوه بر آن دارای بسیاری آکورد های آماده می باشد که در محیط کاربری به آسانی قابل انتخاب و حتی ویرایش است ، طبق گفته ی شرکت سازنده از این وی اس تی در سبک های جاز ، کانتری ، کلاسیک ، سبک های رایج در خاورمیانه و .. می توان بهره برد ، پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این بانک صدای تحت کنتاکت را از دست ندهید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری