Togu Audio Line TAL-BassLine-101 2.0.3

Togu Audio Line TAL-BassLine-101 2.0.3

  • کاربرد : وی اس تی پلاگین
  • نسخه :Version 101 2.0.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Patrick Kunz
  • سال تولید : 2018

توضیحات

همانطور که خود نیز می دانید بیس لاین ها یکی از پراستفاده ترین صداهای زیرکار و پشت صحنه بیس ها و صداها جهت قوی سازی، حجیم سازی و شفافیت ان ها در ساخت موزیک هستند که اهنگسازان و تنظیم کنندگان بسیاری از ان ها برای ساخت اهنگ هایشان استفاده می کنند! در همین راستا، نوبت به معرفی یک وی اس تی بیس لاین زیبا و باکیفیت دیگر در سایت دیجی موزیک رسیده است تا برای بار دیگر شما کاربران عزیز را خوشحال کنیم! TAL-BassLine-101 عنوان جدیدی از یک وی اس تی بیس لاین فوق العاده عالی است که از شرکت Togu Audio Line منتشر شده است. بیش از ۳۰۰ پریست از بیس لاین های امروزی در این وی اس تی طراحی شده که از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار می باشند. این وی اس تی در واقع شبیه سازی شده از یک سینت سایزر مدولار با نام SH 101 است که تمام جزئیات، اسیلاتورها، مدولاسیون، فیلترها و پارامترهای ان با دقت در این وی اس تی طراحی شده اند. قابلیت های بی نظیری از بیس لاین ها در این وی اس تی طراحی شده اند که ازجمله ان می توان به مدولار کردن، میکس کردن، سکوئنس کردن و آرپژ دادن، مستر، پیچ و ولوسیتی بیس لاین ها اشاره کرد. علاوه بر ان با کلیک بر روی لوگوی TAL چهار اسکرین بسیار زیبا نیز در وی اس تی TAL-BassLine-101 نمایش داده می شود. اگر می خواهید به ترک های صدا و بیس تان قدرت، انرژی، پویایی و شفافیت ببخشید نسخه جدید وی اس تی TAL-BassLine-101 را از دست ندهید

Description

TAL-BassLine-101 is a monophonic bass synthesizer and a very accurate emulation of the popular SH 101. The GUI is intuitive and easy to use. It produces the raw sound you know from analogue devices without any effects. Its 24dB zero feedback delay low pass filter has a very smooth and authentic sound without any digital artifacts, especially designed and calibrated for extreme settings. It sounds even smooth with a lot resonance and a high oscillator pitch where most emulations fail.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری