آموزش اولیه لایتروم / Lynda - Lightroom CC First Look

Lynda - Lightroom CC First Look
آموزش اولیه لایتروم

  • کاربرد : آموزش اولیه لایتروم
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ترکیبی از قدرت افزایش عکس Lightroom و ذخیره سازی ابرهای چند منظوره است که به شما امکان می دهد عکس های خود را در هر جایی ساخته و استفاده کنید. در این دوره نگاه اول را در Lightroom CC ببینید. Jan Kabili معرفی ویژگی های کلیدی Lightroom CC، از جمله کنترل های ویرایش بصری آن را می آموزد که می توانید از آن برای بهبود روشنایی و رنگ استفاده کنید، جلوه های واضح و واگنیت را اضافه کنید، عکس های خود را درست کنید، و بیشتر کنید. او همچنین به توانایی خودکار برچسب زدن و جستجوی Lightroom CC می پردازد و نشان می دهد که چگونه از آلبوم ها برای سازماندهی و به اشتراک گذاری تصاویر استفاده می کنند.

Description

Adobe Photoshop Lightroom CC is a cloud-based photo service from Adobe that combines the photo-enhancing power of Lightroom with versatile cloud storage, allowing you to work with your photos anywhere. In this short course, get a first look at Lightroom CC. Jan Kabili introduces key Lightroom CC features, including its intuitive editing controls, which you can use to improve lighting and color, apply clarity and vignette effects, crop and straighten your photos, and more. She also goes into the powerful auto-tagging and search capabilities of Lightroom CC, and demonstrates how to use albums to organize and share images.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری