آموزش ویژگی های جدید نرم افزار فتوشاپ 2018 / Lynda - Photoshop CC 2018 New Features

Lynda - Photoshop CC 2018 New Features
آموزش ویژگی های جدید نرم افزار فتوشاپ 2018

  • کاربرد : آموزش ویژگی های جدید نرم افزار فتوشاپ 2018
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2017

توضیحات

با Creative Cloud - خدمات اشتراکی مبتنی بر ابر از Adobe، شما می توانید به مجموعه ای از ابزارهای طراحی در سطح جهانی دسترسی داشته باشید و آخرین نسخه های آن ابزار را به درستی به رایانه خود منتقل کنید. در این دوره، ویژگی های جدید و پیشرفت هایی را که با انتشار فتوشاپ CC 2018 به بازار عرضه شده اند، کشف کنید. دکو مک کللند به شما کمک می کند تا بیشترین استفاده را از جدیدترین نرم افزار ویرایش تصویر را انجام دهید، از جمله تغییراتی که در ماه اکتبر سال 2017 منتشر شد راه اندازی و فراتر از آن... Deke بررسی فونت های متغیر، کپی و لایه گذاری کامل لایه ها، ساختن کروی از یک دوربین 360 درجه و غیره را ایجاد میکند و به شما آموزش میدهد

Description

With Creative Cloud—the cloud-based subscription service from Adobe—you can access a collection of world-class design tools, and get the latest versions of those tools delivered right to your computer. In this course, explore the new features and enhancements that were rolled out with the release of Photoshop CC 2018. Deke McClelland helps you get the most out of the new additions to the popular image-editing software, including changes released in the October 2017 product launch and beyond. New videos will be added when Adobe releases updates, so check back often for new information. Deke reviews variable fonts, copying and pasting entire layers, creating spherical panos from a 360° camera, and more.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری