Lynda - Unity Timeline and Cinemachine
- کاربرد : آموزش ساخت و مدیریت انیمیشن ها و دوربین در بازی سازی با Unity
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : Lynda
- سال تولید : 2018
توضیحات
در این کورس آموزشی مدرس کار را با معرفی و کار با Timeline نرم افزار یونیتی آغاز می کند ، ابزاری که بوسیله آن می توانید انیمیشن های مورد نظرتان برای یک بازی را ساخته و یا اینکه انیمیشن های از پیش ضبط شده و وارد شده به Unity را ویرایش کنید.
سپس بر سیستم مدیریت دوربین در محیط بازی Unity که به آن Cinemachine گفته می شود آشنا خواهید شد و با آن کار خواهید کرد.
سپس بر سیستم مدیریت دوربین در محیط بازی Unity که به آن Cinemachine گفته می شود آشنا خواهید شد و با آن کار خواهید کرد.
Description
Unity is a great tool for 3D modeling and visualization-especially for architecture. But what if you want to add animation to your renderings, without having to keyframe? Luckily, Unity has two features that allow designers to animate visualizations in just a few steps. This course shows how to use the Timeline to animate with clips and recorded animation, and set up and manipulate cameras-to add motion along paths-with Cinemachine. Instructor George Maestri also offers tips for adding effects and transitions from Post Processing Stack 2.0 to your visualizations, for extra professional results.
Topics include:
Creating animation clips with Timeline
Recording animation
Setting up Cinemachine cameras
Adding animation to cameras
Switching cameras
Adding effects and transitions
Topics include:
Creating animation clips with Timeline
Recording animation
Setting up Cinemachine cameras
Adding animation to cameras
Switching cameras
Adding effects and transitions