Lynda - Afte Effects for UX Design

Lynda - Afte Effects for UX Design

  • 4.0 (1 رای)
  • کاربرد : آموزش طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری برنامه ها ( UI-UX ) بوسیله After Effects CC 2018
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

به کمک این دوره با تکنیک های متنوعی در نرم افزار Adobe After Effects CC 2018 آشنا شوید و از آنها برای نمونه سازی حرکت و فعل و انفعالات استفاده نمایید. این فیلم آموزشی در ابتدا رابط کاربری AE را بررسی می کند و نشان می دهد که چگونه نرم افزار افتر افکت را برای کار بر روی پروژه های UX تنظیم کنید.

شما در ادامه با نحوه ی نمونه سازی حرکات و عملیات های کوتاه با استفاده از ابزارهای انیمیشن سازی آشنا می شوید. سپس یاد می گیرید که چگونه یک برنامه ایجاد کنید و آن را با پیش نمایش عملیات ها برای مشتریان و تیم خود استخراج نمایید. در انتهای دوره نیز روش کار با شکل ها، استفاده از Graph Editor، طراحی الگوها، ساخت نوار وضعیت، ایجاد دکمه اکشن، و مدیریت متن های ورودی را می آموزید.

Description

Learn a variety of techniques you can use to prototype motion and interactions using Adobe After Effects CC 2018. The course starts with a review of the AE interface, showing how to set up After Effects for working on UX projects. The course then covers how to prototype gestures and micro-interactions using animation tools; how to create and export an app with interaction previews for client and team reviews, and more.
Topics include:
Prototyping motion
Easing
Using the Graph Editor
Working with shapes and masks
Supporting tap, press, and swipe gestures
Handling pinch and spread gestures
Designing patterns
Making navigation, buttons, and breadcrumbs
Creating progress bars
Working with modals, menus, and cards
Zooming content
Making a floating action button
Handling text input and cursors
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری