Lynda - Drawing Simplified Maps in Illustrator

Lynda - Drawing Simplified Maps in Illustrator

  • کاربرد : آموزش طراحی نقشه های جذاب و خاص در Illustrator
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

رسم نقشه، یک فعالیت رایج برای طراحان محسوب می شود. درخواست های زیادی برای تفسیر مجدد اطلاعات نقشه به طراحان داده می شود تا مکان ها را به صورت بهتر و دسترس پذیرتر ایجاد کنند. در این دوره ی آموزشی، آقای Tony Harmer به شما یاد می دهد که چگونه یک نقشه ساده و خوانا را در نرم افزار Illustrator رسم کنید و از پلاگین ArcGIS و سایر ابزارهای ساده برای انجام اینکار استفاده نمائید.

او در ابتدا توضیح می دهد که شما چه چیزی را باید قبل از رسم نقشه در نظر بگیرید، که شامل: هدف، مخاطبان، و مقصد (پرینت یا دیجیتال) می شود. آقای Harmer در ادامه شما را با نحوه ی ساخت یک نقشه آشنا می کند که به درستی ابعاد دهی شده و حاوی جاده ها، ساختمان ها، و علامت های ضروری می باشد. شما در انتها نیز یاد می گیرید تا مارکرها، دیدگاه، و برچسب های مناسبی به نقشه اضافه نمائید و قابلیت تعامل را نیز در آن به وجود آورید.

Description

Mapping is a common design task. Designers are asked to reinterpret map data to make a location—think a theme park or college campus—seem friendlier or more approachable. In this course, Tony Harmer teachers you how to create a simple, easy-to-read map in Illustrator, using the ArcGIS plugin and other basic reference tools. Tony explains what you should consider before drawing your map, including its purpose, audience, and destination (print or digital), and then shows how to build a map that is scaled correctly and includes important topographical features and landmarks, such as roads and buildings. He enhances the map with dynamic markers, perspective, and labels, and then he shows how to add motion and interactivity to make your maps more useful in today's connected world.
Topics include:
Understanding where your map will be used
Finding reference material
Using symbols and masks
Drawing roads, rivers, buildings, and other landmarks
Adding type
Enhancing your map
Adding interactivity and animation
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری