Lynda - Maya Advanced Texturing

Lynda - Maya Advanced Texturing

  • کاربرد : با استفاده از سیستم پیشرفته ی مایا و به کمک ابزارهایی مانند Photoshop, Mudbox, و Substance Painter ش
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

آیا هنوز نتایج حرفه ای که می خواهید را در رندرهای خود مشاهده نمی کنید؟ پس به سراغ تکسچرهای پیشرفته تر بروید. به کمک این دوره یاد بگیرید که چطور با استفاده از سیستم پیشرفته ی مایا و به کمک ابزارهایی مانند Photoshop, Mudbox, و Substance Painter شروع به ساخت تکسچرهای چوب، چرم، آجر، و پارچه نمایید. مدرس این دوره، آقای Andy Beane از مدل های آماده ای نظیر صندلی چرمی و چراغ رومیزی استفاده می کند و به شما نشان می دهد که چگونه یک شکل ظاهری جذاب برای آنها درست کنید تا جلوه ی واقعگرایی داشته باشند. او از ویژگی های ویرایش تصویر در فتوشاپ برای ساخت تکسچرهای 3D استفاده می کند و به شما نشان می دهد که چگونه آنها را با استفاده از نرم افزار Mudbox بر روی مدل ها قرار دهید. آقای Beane در آخر نیز به سراغ Substance Painter می رود و شروع به ساخت تکسچرهای رویه ای می کند که مجددا در مایا اعمال می شوند.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Description

Enhance your Maya skill set by learning about advanced techniques and tools that can help you approach modeling nearly any shape with confidence. In this course, instructor Andy Beane dives deep into modeling with Maya. He starts with an overview of modeling basics, before moving on to creating some specific models of a leather chair, a side table, and several other small room objects like walls, floors, books, bookshelves, and picture frames. Finally, he puts the whole room together by cleaning up all the files, importing the individual files into a single file, and adding the final camera shot.
Topics include:
Modeling workflows
Geometry conversion
Deformers
Working with small room objects
Modeling the top, middle base, and floor base of a table
Blocking chair shapes in Maya
Retopology in Mudbox for Maya
Cleaning up model files
Managing files and importing
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری