Lynda - Unity Interactivity for AEC

Lynda - Unity Interactivity for AEC

  • کاربرد : ابزارهای انیمیشن، اسکریپت نویسی، و UI در یونیتی استفاده کنید تا میزان تعامل طرح های خود را افزایش ده
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

تعامل یک اصل مهم برای اجرای طرح های معماری، مهندسی، و ساخت و ساز (AEC) در دنیای واقعی می باشد. موتور Unity یک مجموعه ابزار قدرتمند را برای اضافه کردن تعامل به پروژه های خود فراهم کرده است تا شما بتوانید تجسم سازی های AEC را پویاتر کنید. آقای George Maestri در این دوره ی آموزشی به شما یاد می دهد که چطور از ابزارهای انیمیشن، اسکریپت نویسی، و UI در یونیتی استفاده کنید تا میزان تعامل طرح های خود را افزایش دهید. او مقدمات اسکریپت نویسی را در این دوره مرور می کند، و نحوه ی کار با توابع و متغیر ها را نشان می دهد. شما در ادامه می آموزید که چطور اسکریپت ها را به طور مستقیم به پروژه های خود در صحنه اعمال کنید و آنها را با یک کلید فعال نمایید. آقای Maestri همچنین نحوه ی انیمیت کردن تعامل ها را نشان می دهد و در مورد ساخت یک رابط کاربری ساده نیز به صحبت می پردازد.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Description

Interactivity is key to seeing how architecture, engineering, and construction (AEC) designs will perform in the real world. Unity provides a powerful toolset for adding interactivity and making AEC visualizations more dynamic. Join George Maestri in this course to learn how to use Unity scripting, animation, and UI tools to enhance the interactivity of your designs. Review the basics of scripting, including working with variables and functions. Learn to apply scripts directly to objects in your scene and trigger them with a single keystroke. Next, discover how to animate interactions, such as opening doors and drawers, and adjust how animations are triggered with colliders and proximity detection. Finally, George shows how to create a simple user interface for your scene, adding buttons, menus, and sliders that allow the viewer to control object visibility, lighting levels, and more.
Topics include:
Scripting for interactivity
Creating variables
Creating animated interactivity
Scripting proximity interactions
Creating simple user interfaces
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری