Pluralsight - Unity 2D Physics Fundamentals

Pluralsight - Unity 2D Physics Fundamentals

  • کاربرد : ی ساخت بازی ها به کمک فیزیک و برخورد های آماده
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Plural Sight
  • سال تولید : 2017

توضیحات

هم اکنون یادگیری نحوه ی ساخت بازی ها به کمک فیزیک و برخورد های آماده نسبت به قبل بسیار آسان تر شده است. در این دوره ی آموزشی که توسط وبسایت Pluralsight تهیه شده است، با فیزیک و برخورد های درون بازی آشنا می شوید. در ابتدا یاد می گیرید که برخوردها در موتور بازی سازی Unity چگونه بر روی اشیاء ساده اثر می گذارند. سپس می آموزید که چگونه به آن اشیاء فیزیک اضافه کنید، و در نهایت نیز یاد می گیرید که آن ها را از طریق اسکریپت نویسی ویرایش نمائید. با تماشای این دوره، شما می توانید اطلاعات کافی در مورد فیزیک دو بعدی و برخورد ها بدست آورید تا شما را در راه رسیدن به مهارت های حرفه ای در یونیتی یاری نماید.مشخصات فیلم آموزشی Unity 2D Physics Fundamentals :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Michael Taylor

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 33 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : December 21, 2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد



سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

Description

Learning how to make games has never been as easy as it’s been now with collision, and physics pre made and ready for use. In this course, Unity 2D Physics Fundamentals, you'll learn how physics and collision work in games. First, you'll discover how collision works with simple objects in the Unity game engine. Next, you’ll take these objects and give them physics. Finally, you’ll be manipulating them through scripting. Where you’re finished with this course, you'll have a foundational knowledge of basic 2D physics and collision that will help you as you move forward in Unity development. Software required: Unity.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری