Pluralsight - Unity VR Fundamentals

Pluralsight - Unity VR Fundamentals

  • کاربرد : آموزش اصول و مبانی واقعیت مجازی در یونیتی
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Pluralsight
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یونیتی امکانات و قابلیت های زیادی در زمینه توسعه بازی های موبایل در اختیار شما قرار می دهد. در ساخت بازی برای دستگاه های موبایل شما باید مواردی مانند رزولویشن صفحه نمایش، ورودی های خاص (مانند تاچ و داده های شتاب سنج) و عملکرد بازیکن هنگام بازی را در نظر بگیرید. به طور کلی یونیتی (Unity) جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است و بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند. واقعیت مجازی یا Virtual Reality که به اختصار با حروف VR نمایش داده می‌شوند عبارتند از تلاش بشر برای برداشتن مرزهای بین فضای واقعی و فضای مجازی. سال هاست که محققین به دنبال راهی برای ادغام کردن فضای مجازی و فضای واقعی هستند و این همه تحقیق برای آسان کردن زندگی انسان‌ها و ایجاد جذابیت در میان مشغله‌های فراوان کاری در اجتماع‌های امروزی که همه درگیر زندگی روز مره هستند ایجاد چنین فضایی که انسان‌ها را گاهی از خستگی‌ها و مشغله‌های فکری دور می‌کند به شدت احساس می‌شود.
در دوره آموزشی Pluralsight Unity VR Fundamentals با واقعیت مجازی و ویژگی های آن در یونیتی آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی Pluralsight Unity VR Fundamentals:
- بازبینی درس
- گزینه های سخت افزاری و رویکردهای VR
- ایجاد ویژوال های مناسب
- لرزش صدا برای VR
- درگیر کردن کاربر

Description

Have you ever wondered how VR games are made? If so, Unity VR Fundamentals is the perfect course for you because you will become familiar with creating content for a variety of VR devices. First, you’ll explore how to design good content and environments for your VR world. Next, you’ll build that world, complete with art, sound, and VFX. Finally, you’ll make your work come to life with interactions from the user. When you’re finished with this Unity course, you’ll not only be able to create VR experiences, you’ll also understand what makes a VR experience enjoyable for the user. Software required: Unity.

Table of Contents:
- Course Overview
- VR Hardware Options and Approaches
- Creating Appropriate Visuals
- Immersive Audio for VR
- Getting the User Involved
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری