ابزار قدرتمند توسعه ی بازی موبایل و دسکتاپ / Lynda - Unity 3D Level Design

Lynda - Unity 3D Level Design
ابزار قدرتمند توسعه ی بازی موبایل و دسکتاپ

  • کاربرد : ابزار قدرتمند توسعه ی بازی موبایل و دسکتاپ
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یونیتی -ابزار قدرتمند توسعه ی بازی موبایل و دسکتاپ- ویژگی ها و امکاناتی را فراهم می کند که به شما اجازه می دهند تا جهان های مجازی قابل توجهی را به وجود آورید. در این دوره ی آموزشی، آقای Alan Thorn به شما کمک می کند تا بتوانید مهارت های Unity خود را افزایش دهید و به سرعت با نحوه ی طراحی Level بازی آشنا شوید. آقای Thorn فرآیند اسمبلی کردن یک محیط سه بعدی را به وسیله ی قطعات دارایی های ماژولار نشان می دهد و سپس توضیح می دهد که چگونه یک پروژه ی یونیتی ایجاد کنید و دارایی ها را پیکربندی و وارد نمائید. او همچنین نشان می دهد که چطور نورپردازی محیط را انجام دهید، چگونه اسکریپت های یونیتی را وارد کنید، به چه صورت رفتارهای زمان بندی شده را ایجاد نمائید، و چطور یک دشمن هوشمند را برای بازی طراحی کنید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Description

Unity—the powerful interactive development tool for mobile and desktop games—boasts tools and features that allow you to build striking virtual worlds. In this course, Alan Thorn helps you enhance your Unity skill set by covering topics that can help you get up to speed with level design. Alan walks through the process of assembling a 3D environment with modular asset pieces, and explains how to create a Unity project and import and configure assets. He also discusses how to complete environment lighting, import Unity scripts, create timed behaviors, build an intelligent enemy character, and more.

The concepts covered in this course can help to prepare you for the Unity Certified Developer exam.
Topics include:
Creating a Unity project
Importing and configuring assets
Modular level building
Getting started with lighting
Working with light probes and occlusion culling
Creating timed behaviors
Starting and completing a finite state machine
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری