آموزش انیمیشن لباس و مو دو بعدی / Lynda - Animating in 2D Hair and Clothing

Lynda - Animating in 2D Hair and Clothing
آموزش انیمیشن لباس و مو دو بعدی

  • کاربرد : آموزش انیمیشن لباس و مو دو بعدی
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مو و لباس یکی از مهمترین موضوعات است اما جزییات برای انیمیشن بسیار سخت و پیچده می باشد. این ویژگی ها ، تفاوت بین کاراکتر های جذاب و خسته کننده ایجاد می کند.
این دوره ترکیبی از تکنیک های آزمایش شده توسط انیماتور های حرفه ایی است که برای انیمیشن مو ، خز ، لباس ،پرچ ها و دیگر آیتم های انیمیشن ثانویه به کار برده می شود.
مربی دوره Dermot O’ Connor ، تفاوت بین انیمیشن اصلی و ثانویه را تشریح می دهد ، همچنین به ایجاد موشن های ثانویه صاف که علاقه و ئالیسم کاراکترهای دو بعدی شما رو تقویت میکند، میپردازد.
عناوین آموزشی این دوره:
مدلینگ مو ساده تا پیشرفته
نگه داشتن حرکت
پارچه های فرسوده برای لباس
شنل
لباس

Description

Hair and clothing are some of the most important but difficult details to animate. These features make the difference between engaging, life-like characters and stiff, boring ones. This course pulls together a professional animator's time-tested techniques for animating hair, fur, clothing, flags, and other secondary animation items. Dermot O' Connor explains the difference between primary and secondary animation, and helps you create smooth secondary motion that amplifies the interest and realism of your 2D characters.
Topics include:
Basic to advanced hair modeling
Moving holds
Fabric creases for clothing
Capes
Dresses
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری