IDM UltraFTP 18.10.0.6 x64

IDM UltraFTP 18.10.0.6 x64

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت اف تی پی
  • نسخه :Version 10.0.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Download Manager Tonec
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک برنامه شخصی ، مستقل از سرویس گیرنده FTP و به صورت کلاینت و ساخته شده براساس چارچوب دیگر برنامه های کاربردی IDM نظیر UltraEdit و UltraCompare می باشد. برنامه مدیریت اف تی پی IDM UltraFTP با حداکثر قابلیت استفاده و عملکرد مناسب و با رابط کاربری اکسپلورر خوب، پشتیبانی از دراگ و دراپ ( کشیدن و رها کردن در انتقال فایل ها) و … را داراست. نرم افزاری که برای مدیریت ftp در این مطلب از وب سایت دانلود سافت ور برای شما تدارک دیده ایم بنام IDM UltraFTP می باشد. این نرم افزار با ادغام برنامه هایی نظیر UltraEdit / UEStudio و UltraFinder که قابلیت ویرایش و بر روی سیستم محلی و راه دور قابلیت کار دارد. UltraFTP از پروتکل های FTP، SFTP، FTPS پشتیبانی می کند.

ویژگی های کلیدی نرم افزار IDM UltraFTP :

برگه بندی جلسات
گسترش ارتباطات چندگانه به طور همزمان در چند زبانه
ذخیره و بارگذاری مجدد جلسات
انتقالات فایل با قابلیت کشیدن و رها کردن (دراگ و دراپ)
فایل ها را می توانید با دراپ و دراپ از دسکتاپ / ویندوز اکسپلورر به محل سرور FTP انتقال دهید.
می توانید فایل ها را از ریموت سرور به فولدر، دسکتاپ،ویندوز اکسپلورر دراگ و دراپ کرده و انتقال دهید.
قابلیت انتقال فایل ها از یک سرور به سرور راه دور دیگر
و …

Description

UltraFTP is a personal, stand-alone FTP client built upon the framework of other IDM applications like UltraEdit and UltraCompare. Designed with maximum usability and performance in mind, UltraFTP offers full theme support, session support, an explorer interface, drag-and-drop transfers, and more. Even better, UltraFTP integrates with UltraEdit/UEStudio, UltraCompare, and UltraFinder to provide a seamless editing and publishing experience both on local and remote systems. UltraFTP supports FTP, SFTP, and FTPS protocols.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری