مارکو 25

مارکو 25

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • کیفیت : 480 x 320 / 25 fps
  • زمان : 19:58

توضیحات

کارتون نوستالژیک مارکو از سری کارتون های قدیمی و خاطره انگیز می باشد که همه ما با آن خاطرات گذشته را به یاد می آوریم. این کارتون سال‌ها با دوبله فارسی از شبکه ۲ پخش می‌شد.
بر اساس رمانی به نام به سوی رشته کوه‌های آند نوشتۀ Edmondo De Amicis برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است. مجموعۀ مارکو برای اولین بار توسط شرکت انیمیشن سازی نیپون در ۱۹۷۶ تولید شد، اما در ۱۹۸۱ بار دیگر یک اقتباسی به شیوه‌ای بسیار نزدیکتر به داستان اصلی، از این داستان توسط همان شرکت ساخته شد . مارکو، یک پسر بچۀ ایتالیایی اهل جنوا است که برای پیدا کردن مادرش راهی یک سفر دریایی به سمت کشور آرژانتین می‌شود . «مارکو روسی» یک پسر بچۀ ده ساله است، اما بخاطر مسائلی که در زندگی برایش بوجود آمده، خیلی بیشتر از سنش به نظر می‌رسد. او خیلی زود وارد دنیای بی‌رحم بزرگترها شده است. آنا، مادر مارکو برای کمک به مشکلات اقتصادی خانواده مجبور به مهاجرت به کشور آرژانتین می‌شود؛ این در حالی است که پیتر، پدر مارکو برای مدیریت کلینیک پزشکی مخصوص فقرا در جنوا مانده و مادر بخاطر تحقق آرمان‌های او حاضر به این فداکاری شده است .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری