Simulation Lab Software SimLab Composer 9.0.1

Simulation Lab Software SimLab Composer 9.0.1

  • کاربرد : نرم افزار طراحی سه بعدی
  • نسخه :Version 9.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Simulation Lab Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

برنامه کاربردی برای ساخت صحنه های سه بعدی، رندرینگ، به اشتراک گذاری و ساخت انیمیشن است. این نرم افزار با یک رابط کاربری آسان، هنوز یکی از قدرتمندترین ابزارهای طراحی سه بعدی است. این نرم افزار برای تمامی افراد از جمله طراحان صنعتی، معماران و آرتیست ها و مدل سازان سه بعدی قابل استفده می باشد. SimLab Composer ابزارهای ویژه و کاربردی برای طراحی صحنه های ۳ بعدی از مدل های موجود را به آسانی و به سرعت، در اختیارتان می گذارد. این نرم افزار آپشن های مختلفی را برای به اشتراک گذاری صحنه های سه بعدی و مدل ها در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا بتوانید طراحی های خود را به صورت پی دی اف، webGL و مناسب با اندروید و آی او اس به اشتراک بگذارید. این نرم افزار رندر بلادرنگ با کیفیت بالایی را فراهم می کند که برای صحنه های داخلی و خارجی بسیار مناسب است. این نرم افزار با بالاترین کیفیت ممکن ابزار ارائه ۳ بعدی را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به آسانی انیمیشن های زیبایی را ایجاد کرده و به نمایش بگذارید و از آن ها در ساخت فیلم های انیمیشنی خود استفاده کنید. انیمیشن های ساخته شده را می توانید برای ساخت فایل های پی دی اف سه بعدی انیمیشن و یا فایل های HTML یا Web GL استفاده کنید. این نرم افزار فایل های خروجی را به صورت فایل های ۳ بعدی PDF که در نرم افزار اکروبات ریدر قابلیت اجرا دارد را در اختیارتان می گذارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SimLab composer:
- ساخت صحنه های سه بعدی
- رندرینگ با کیفیت بسیار بالا
- طراحی صحنه های سه بعدی
- قابل استفاده برای تمامی افراد از جمله طراحان صنعتی، معماران و آرتیست ها و مدل سازان سه بعدی
- امکان به اشتراک گذری طراحی های خود، به صورت پی دی اف، webGL و مناسب با اندروید و آی او اس
- ساخت انیمیشن
- امکان استفاده از انیمیشن های ساخته شده، برای ساخت فایل های پی دی اف سه بعدی انیمیشن و یا فایل های HTML یا Web GL
- دارای یک رابط کاربری آسان
- قابلیت لینک پویا
- کتابخانه جدید تنظیم شده
- دارای ادیتور جدید متریال
- دارای ماژول برنامه نویسی جدید
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

SimLab Composer is a versatile 3D modeling application that provides an intuitive environment for you to work in and create compelling, realistic scenes.

SimLab Composer provides users with all the needed tools to build 3D senses from existing models, easily and fast. It gives users different options to share 3D scenes and models as 3D PDF documents, WebGL, Android/iPad files.

Coming from engineering background SimLab team noticed the low quality of visualization and sharing results done by engineers and architects, and the complexity of tools they used, that were not designed for them.

So we decided to create a unified application combining all the tools needed by engineers and architects to create top quality visualization and sharing, and to provide it in the direct language they understand, we named this application SimLab Composer.

What will SimLab Composer help me with?
- SimLab Composer will help you to sell your 3D model idea, to your client, prospect, or boss.
- It will allow you to document your design.
- Share your design with technical and none-technical users.
- Turn prospects into clients.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری