DesktopCalc 2.1.28

DesktopCalc 2.1.28

  • کاربرد : ماشین حساب حرفه ای و پیشرفته
  • نسخه :Version 2.1.28
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک برنامه جدید با حجم کم که برای مهندسین و محصل ها می باشد. و یک ماشین حساب پیشرفته مهندسی است که قابلیت محاسبات آسان و سریع را به شما می دهد. نرم افزار ماشین حساب MathSol DesktopCalc می تواند با پشتیبانی از تاریخچه،محاسبه اعداد حقیقی یا اعداد پیمانه،وارد نمودن تعداد نامحدودی پرانتز،طیف گسترده ای از توابع ریاضی و .. و با ویژگی های بسیاری می توانید از آن استفاده کنید.

Description

Find values for your equations in seconds: DesktopCalc is an enhanced, easy-to-use and powerful scientific calculator with an expression editor, printing operation, result history list and integrated help. Desktop calculator gives students, teachers, scientists and engineers the power to find values for even the most complex equation set. Understandable and convenient interface: DesktopCalc combines fast "just-one-click" interface with broad set of functions. It was designed as a tool that is convenient for both elementary and scientific calculator.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری