EqPlot 1.3.28

EqPlot 1.3.28

  • کاربرد : رسم توابع دو بعدی مثلثاتی ، هذلولی
  • نسخه :Version 1.3.28
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک برنامه جدید برای رسم توابع دو بعدی مثلثاتی و هذلولی و .. که تابع یکی از مفاهیم نظریه مجموعه‌ها و حساب دیفرانسیل و انتگرال است. تابع به عنوان مفهومی در ریاضیات، توسط گوتفرید لایبنیتس در سال ۱۶۹۴، با هدف توصیف یک کمیت در رابطه با یک منحنی مانند شیب یک نمودار در یک نقطه خاص به وجود آمد. واژه تابع بعدها توسط لئونارد اویلر در قرن هجدهم، برای توصیف یک گزاره یا فرمول شامل متغیرهای گوناگون مورد استفاده قرار گرفت، مانند f(x) = sin(x) + x. نرم افزاری که امروز در دانلود سافت ور برای شما آماده کرده ایم می تواند برای مهندسین ریاضی مناسب باشد و برنامه MathSol EqPlot قابلیت نمایش شکل توابع به صورت مناسب را دارد و می توانید تابع های جبری،مثلثاتی،هذلولی و غیر جبری را رسم کنید و نتیجه حاصل از رگرسیون غیر خطی را نیز تحلیل نماید.

Description

EqPlot gives engineers and researchers the power to graphically review equations, by putting a large number of equations at their fingertips. The program is also indispensable for students and teachers.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری