Hotone VStomp Amp v1.1.0

Hotone VStomp Amp v1.1.0

  • کاربرد : افکت آمپلی فایر گیتار
  • نسخه :Version 1.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : VStomp Amp
  • سال تولید : 2018

توضیحات

VStomp Amp پلاگین جدید، محبوب و باکیفیت افکت آمپلی فایر گیتار از استودیوی Hotone Audio است که به درخواست شما تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! VStomp Amp از محبوب ترین افکت آمپلی فایر گیتار است که هم اکنون شاهد عرضه نسخه فول و کرک شده ان هستیم! با نصب این پلاگین بر روی نرم افزار اهنگسازی تان، یک افکت آمپلی فایر جالب را برای ساز گیتار در اهنگسازی به ارمغان می اورید که در آن می توانید صداهای گیتار را تقویت، کیفیت، اوردرایو، دیستورشن، کابینت های شبیه سازی و ایمپلوس ریسپانس کنید! از ویژگی منحصر به فرد این پلاگین ۲۵ پریست متنوع و قابلیت نصب میدی، ۲۳ مدل آمپلی فایر مدرن و پیشرفته، ۲۰ مدل کابینت کلاسیک، طراحی هوشمند نویز گیت، سیستم مدل سازی پیشرفته CDCM با تجربه اجرای واقع گرایانه، کیفیت صدای استودیویی، طراحی IR loader و رابط کاربری ساده و شیک ان است.

Description

VStomp Amp is a new breakthrough in virtual amp software. Following the development of Hotone's powerful and versatile XTOMP pedal and based on our proprietary CDCM system, VStomp Amp delivers organic, studio-grade sound quality and the exact character of legendary amplifiers.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری