30 شیدر فلزی با جزییات و متنوع برای Iray / Metallic Shaders for Iray and Merchant Resource

Metallic Shaders for Iray and Merchant Resource
30 شیدر فلزی با جزییات و متنوع برای Iray

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Daz Productions, Inc
  • سال تولید : 2017

توضیحات

30 شیدر متنوع و با جزییات بالا برای موتور Iray رو برای مراجعین تهیه کردیم. این شیدر ها عبارتند از : طلا ، نقره ،برنز ، کبالت ، پلاتین ، آلومنیوم و … کالکشنی از فلزات زیبا ، پولیش شده ، صاف ، زبر و فلزهای ساختار یافته . همچنین 3 Bump و 6 پریست براق برای راحتی شما وجود دارد.

تمام شیدر ها بر اساس تکسچر های seamless HD با رزولیشن (2048×2048) می باشد. از این شیدر ها میتوانند برای آبجکت ها ، گلدان ، کشتی ها ، دیوارها ، ساختمان ها ، طبقه ها ، مجسمه و مجسمه سازی و … بهره برد . .

Description

30 different and detailed metallic Shaders for Iray.

Gold, Silver, Bronze, Cobalt, Platinum, Aluminum, Cobalt and more. A nice collection of polished, smooth, rough and structured metals.

There are also 3 Bump and 3 Glossiness Presets included for your convenience. You can of course manually change the Bump/Normal Map and Glossiness settings to any value to meet your requirements.

All Shaders are based on seamless HD textures (2048×2048).

The Shaders are very useful for objects, vases, vessels, walls, buildings, floors, statues, sculptures and much more.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری