پک چمنزار Megascans برای Unreal Engine 4 / Unreal Engine 4 Marketplace Megascans Meadow Pack

Unreal Engine 4 Marketplace Megascans Meadow Pack
پک چمنزار Megascans برای Unreal Engine 4

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Unreal Engine
  • سال تولید : 2017

توضیحات

این مجموعه 3 نوع از تراکم های مختلف برای هر دارایی را فراهم می کند، LOD ها با جزئیات بالا برای آرچ ویز ریل تایم به بیلبورد ها، lightmap UV ها، و متریال های راه اندازی با باد، مناسب است. شما تمام چیزهایی را که برای ایجاد صحنه های علفزار متراکم و قابل قبول، آماده سازی برای scatter ، با foliage painter ، استفاده از ابزار landscape grass ، یا محیط دستی برای کنترل کامل، خواهید داشت..

Description

This pack provides 3 variations of different densities for each asset, LODs from high detail suitable for realtime Archviz down to billboards, lightmap UVs and materials set up with wind. You’ll have everything you need to create dense and believable meadow scenes, ready to scatter with the foliage painter, use with the landscape grass tool, or manually place for complete control.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری