LibreOffice Productivity Suite 6.0.5 x86

LibreOffice Productivity Suite 6.0.5 x86

  • کاربرد : لایبر آفیس، مجموعه نرم افزار های مشابه آفیس، کم حجم و رایگان
  • نسخه :Version 6.0.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : LibreOffice
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مجموعه ای با برنامه هایی شبیه به نرم افزار های مایکروسافت آفیس است که ابزار ها و ویژگی های متعددی را برای به انجام رساندن کار هایتان در اختیار شما قرار می دهد. در مقایسه با مجموعه آفیس این نرم افزار از حجم بسیار کمتری برخوردار بوده و به علاوه کاملا رایگان است که همین ویژگی ها استفاده از آن را سریعتر و ساده تر می کند. این مجموعه شامل شش نرم افزار از جمله Writer که برای نوشتن و ویرایش متون استفاده می شود، Calc نرم افزار صفحه گسترده، Impress برای ساخت ارائه های جذاب و دیدنی، Draw جهت ترسیم نمودار، فلوچارت و وکتور های گرافیکی، Base برای ایجاد دیتابیس و Math برای نوشتن و ویرایش فرمول های ریاضی و علمی است که هر یک با داشتن منوی کامل از ابزار ها می توانند نیاز های کاربر به مجموعه آفیس را مرتفع کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار LibreOffice:
- دارای شش نرم افزار قدرتمند جهت انجام کلیه امور کاربر
- امکان رسم جداول و وکتور های گرافیکی
- شامل افکت ها و نمونه های آماده
- حجم کم در مقایسه با مجموعه آفیس
- گرافیک قدرتمند، با افکت های انتقالی جذاب
- و ...

Description

LibreOffice is a powerful office suite – its clean interface and feature-rich tools help you unleash your creativity and enhance your productivity. LibreOffice includes several applications that make it the most powerful Free and Open Source office suite on the market: Writer (word processing), Calc (spreadsheets), Impress (presentations), Draw (vector graphics and flowcharts), Base (databases), and Math (formula editing).

Here are some key features of "LibreOffice":
LibreOffice just got faster. Much faster
User Experience comes first
Powerful graphics, beautiful transitions
Trapped by closed formats? We can help
Versatile spreadsheets, broad outcome

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری