RedCrab The Calculator 6.34.0

RedCrab The Calculator 6.34.0

  • کاربرد : نرم افزار ماشین حساب مهندسی
  • نسخه :Version 6.34.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Red Chilli Crab
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک ماشین حساب بسیار کارآمد با حالت تمام صفحه (fullscreen) و دارای پنجره ویرایشگر است که کاربران به راحتی قادر خواهند بود در این پنجره ی کاغذ مانند عبارت ها و فرمول های ریاضی را وارد و ویرایش کنند و نتایج را به وضوح ببینند. کار با این ماشین حساب حتی می تواند از کار با یک ماشین حساب معمولی نیز ساده تر باشد. RedCrab به دلیل دارا بودن یک سیستم پیشرفته و هوشمند قادر است بسیاری از معادلات شما را حل کند. در RedCrab می توانید معادلات جبری پیچیده ای که شامل کسرها، جذر، توان و ... هستند را نیز برای کاربردهای علمی و فنی وارد کنید. این ماشین حساب دارای 4 قسمت مختلف است که قسمت اول NUMBERS می باشد که در آن می توانید اعداد را با استفاده از ماوس انتخاب کنید، قسمت دوم SCIENTIFIC نام دارد که اعمال اصلی مثلثاتی و لگاریتم ها را در بر می گیرد، قسمت سوم SYMBOLS می باشد که شامل اعمال توابعی و رادیکالی و انتگرال می باشد و در نهایت قسمت چهارم اعمال منطقی می باشد.

REDCRAB همچنین قابلیت پرینت از توابع شما را نیز دارد و شما می توانید پس از انجام عملیات خود از صفحه پرینت بگیرید و همچنین صفحه نمایش آن به دو حالت ساده و GRID دارد.
همراه این نرم افزار چند فایل پی دی اف نیز به عنوان راهنما قرار داده شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RedCrab:
- نوشتن چندین فرمول ریاضی در ی صفحه
- ذخیره کردن فرمول ها
- امکان ایجاد کتابخانه ای از توابع و فرمول ها
- دارای صفحه ویرایشگر فرمول
- امکان ذخیره سازی فرمول ها
- ورود عبارات پیچیده جبری
- امکان پرینت گرفتن از صفحه انجام عملیات
- و ...

Description

RedCrab is a highly efficient calculator that will enable users to work in fullscreen mode.
The mathematical expressions are not typed in a typical command line, but can be enter in the editor window.
RedCrab display the result either next to the expression or such as in any position in engineering drawings. The handling is easier than conventional calculators. RedCrab supports the entry of complex algebraic equations with fractions, square roots, exponents, etc. for technical and scientific applications.

Several mathematical functions can be written on the same page. Results from one expression can be carried over to the next task. You can save and load the formulas to create a formula library. Complex tasks can be explained visually by importing drawings in bitmap or JPEG format.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری