MSC MARC 2018.0

MSC MARC 2018.0

  • کاربرد : نرم افزار تحلیل المان ها در محاسبات هوافضا، مکانیک اتومبیل، بیومکانیک، شیمی، سازه ها، الکترونیک، انر
  • نسخه :Version 2018.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MSC
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار قدرتمند دیگری از شرکت MSC است که برای حل عمومی مسائل المان محدود مورد استفاده قرار می گیرد. توانایی اصلی Marc در حل مسائل خطی و غیر خطی بسیار پیچیده است. همچنین قدرت بالا در حل مسائل پیچیده تماس (Contact) و داشتن قابلیت AutoMesh و Remeshing، این نرم افزار را از سایر نرم افزار ها متمایز می کند. نرم افزار MSC.Marc برای تحلیل و بهینه سازی مسائل مطرح شده در رشته های هوافضا، مکانیک اتومبیل، بیومکانیک، شیمی، سازه ها، الکترونیک، انرژی و صنایع ساخت و تولید کاربرد گسترده ای در سطح جهان دارد.
این نرم افزار یکی از کدهای تحلیل المان محدود (FEA) است. Marc شامل سه بسته اصلی نرم افزاریAutoforg، Mentat، Marc می باشد. این نرم افزار یک حل کننده مسائل غیر خطّی المان محدود با کمک پردازش موازی می باشد. Mentat یک محیط گرافیکی برای Marc می باشد که استفاده از Marc را برای کاربر بسیار ساده تر می کند.

Mentat شامل تعداد زیادی از روش های قدرتمند برای تولید مش های پیچیده المان محدود ایجاد کند. Autoforg تنها ابزار شبیه سازی فرآیندهای آهنگری در مقیاس بزرگ و ساخت وسایل می باشد. Autoforg مواردی مانند آنالیزهای دو بعدی و سه بعدی حرارتی، آنالیز خرابی، شبیه سازی ابزارهای فرج، پرس و پایگاه های داده ای از مواد را دارا می باشد که با دارا بودن محیط گرافیکی Mentat، خدمت بزرگی به صنعت فرجینگ می کند.

Description

Marc is a powerful, general-purpose, nonlinear finite element analysis solution to accurately simulate the product behavior under static, dynamic and multi-physics loading scenarios. Marc's versatility in modeling nonlinear material behaviors and transient environmental conditions makes it ideal to solve your complex design problems.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری