StudioLine Photo Pro 4.2.40

StudioLine Photo Pro 4.2.40

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت حرفه ای تصاویر
  • نسخه :Version 4.2.40
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

راه حلی حرفه ای جهت مدیریت تصاویر می باشد ، توسط این ابزار شما قادر به وارد کردن عکس های خود مستقیما از اسکنر ، دوربین و هارد دیسک و ساماندهی آنها در یک بانک اطلاعاتی می باشید. برای عکسهای خودتان می توانید توصیف ، دسته بندی و کلمات کلیدی قرار دهید. همچنین این نرم افزار مجموعه ای از ابزارها برای ویرایش ، حذف قرمزی چشم ، تنظیم رنگ ، برش تصاویر و ... می باشید.

این ابزار یک ایده عالی برای ویرایش و مدیریت آسان تصاویر می باشد. این نرم افزار تصاویر را در یک پایگاه داده مرکزی ساماندهی می کند و همچنین شما می توانید توصیف و کلمات کلیدی خودتان را به آن اضافه کنید. همچنین از برچسب گذاری تصاویر در فرمت های IPTC و EXIF پشتیبانی کاملی می کند. نرم افزار 30 ابزار حرفه ای برای ایجاد تغییرات روی تصاویر نیز در اختیار شما می گذارد. شما همچنین به راحتی قادر به اشتراک گذاری ، ایمیل عکسها ، رایت روی سی دی و دی دی و آپلود تصاویر در گالری های اینترنتی می باشید.

این نرم افزار قادر به ایجاد لیست خروجی از عکسها در فرمت استاندارد XML می باشد که شما می توانید در نرم افزار های مختلف مدیریت تصاویر از آن استفاده کنید. نرم افزار در فوصل تعیین شده به شما یادآوری می کند تا از تصاویر خود با کمک نرم افزار پشتیبان گیری کنید که عملیات بک آپ گیری از تصاویر شما فقط با یک کلیک و در محیط نرم افزار انجام می شود.

ساخت اسلاید از تصاویر ، ایجاد وب گالری های آنلاین ، خواندن فرمت های صوتی و تصویری و همچنین ایجاد اسلاید شو از تصاویر از جمله کارهای دیگر این نرم افزار فوق حرفه ای می باشد.



قابلیت های StudioLine Photo Basic :



- فیلتر هوشمندانه تصاویر و جستجو برای یافتن سریع تصاویر

- قابلیت امتیاز دهی به تصاویر

- مرتب سازی تصاویر بر اساس تاریخ ایجاد

- هیستوگرام زنده با 18 نمایش برای تجزیه و تحلیل عمیق عکس های شما

- باز کردن فرمت های RAW و DNG

- ویرایش تصاویر با فرمت RAW

- ساخت اسلاید شو از تصاویر

- ایجاد کارت پستال و کارت های تبریک از تصاویر شما

- اشتراک گذاری آسان عکس های شما



و ....

Description

StudioLine Photo Pro 4 is the highly effective software for the professional editing and
management of large image collections in server-based networks. Of course, the RAW
formats from all popular camera models are supported.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری