Abelssoft EasyBackup 2019.9.0

Abelssoft EasyBackup 2019.9.0

  • کاربرد : نرم افزار ریکاوری و بازیابی فایل های از دست رفته
  • نسخه :Version 2019.9.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Abelssoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه ریکاوری و بازیابی فایل های از دست رفته است. Abelssoft EasyBackup می تواند به ساده ترین روش ممکن و فقط با چند کلیک ساده بدون داشتن دانش فنی، تمام فایل های از دست رفته را بازگرداند. این نرم افزار از فناوری های پیشرفته ای جهت کاهش مصرف RAM سیستم بهره می برد. همچنین با این نرم افزار نیازی به تنظیمات پیشرفته و پیچیده ای نیست و کاربران در محیطی بسیار ساده می توانند فایل های از دست رفته خود را بازیابی نمایند. نرم افزار Abelssoft EasyBackup جهت افزایش امنیت فایل های کاربران می تواند فایل ضروری سیستم و همچنین فایل های حساس کاربران را شناسایی کرده و در صورت تایید از آنها پشتیبان تهیه نماید و در صورت لزوم به بازیابی این فایل ها بپردازد. پشتیبان گیری و همچنین بازیابی فایل ها توسط این نرم افزار با سرعت زیاد و تنها در عرض چند دقیقه انجام می شود.
ویزگی های نرم افزار Abelssoft EasyBackup 2019.9.0:

رابط کاربری ساده و بازیابی فایل ها با چند کلیک

استفاده کم از حافظه RAM دستگاه

یادآوری فایل های حساس و تهیه پشتیبان از آنها

سرعت بازیابی بسیار زیاد

و …

Description

EasyBackup is the zero-click backup for everyone: back up in seconds and without technical knowledge! Without a single click to backup, everyone can do it now! Plug in the storage medium, have a backup created, pull out the storage utensil - done.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری