Album TD 3.5.0 x64

Album TD 3.5.0 x64

  • کاربرد : نرم افزار تولید و ویرایش آلبوم های عکس دیجیتال
  • نسخه :Version 3.5.0 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

این نرم افزار یکی از پرطرفدارترین نرم افزارها در زمینه تولید و ویرایش آلبوم های عکس دیجیتال است. موتور طراحی جدید این نرم افزار امکان تولید صفحاتی دوگانه با ویژگی های پارانومیک را به طراح می دهد. طرح های مدرن و کلاسیک بسیاری در این نرم افزار وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه خود آنها را تغییر دهید و جلوه های دلخواه دیگری را به آنها بیافزایید. با استفاده از Album TD می توانید آلبوم هایی با موضوع عروسی، تولد، شخصی و دیگر تم ها را با سلیقه شخصی ایجاد کنید. تمام این تم ها فقط در عرض چند ثانیه و با چند کلیک ساده در دسترس است. شما امکان مشاهده پیش نمایش های طرحخود را نیز در این نرم افزار دارید. پیش نمایش هایی از جمله انیمیشن اعمال شده به عکس ها، کلیپ بردها، اضافه کردن موسیقی به متن یا ویدیو و … . نرم افزار Album TD همچنین امکان تراز بندی خودکار با استفاده از یک الگوریتم منحصر به فرد برای قرار دادن عکس های کامل با فاصله های کوچک هم تراز شده می باشد.
ویزگی های نرم افزار Album TD 3.5.0:

رابط کاربری ساده

سرعت بالا در مونتاژ و ویرایش فیلم ها

امکان مشاهده پیش نمایش

لایه بندی های پیشرفته و نامحدود

و …

Description

From Album DS creators, the album design software for Photoshop, a new tool has been developed: Album Turbo Design. All the drag and drop power at album design service, our new design engine will instantly create the layout both for panoramic sheets and double paged. Atractive and modern designs you may modify to suit your style. With Album Turbo Design you may design a wedding album, communion, baptism, senior, etc.; any album theme with awesome layouts in just seconds.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری