FontLab VI 6.0.8.6790 x64

FontLab VI 6.0.8.6790 x64

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش، طراحی و ساخت فونت
  • نسخه :Version 6.0.8.6790
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : FontLab Ltd.
  • سال تولید : 2018

توضیحات

از آن جایی یکی از اصلی ترین عوامل زیبا سازی یک طرح گرافیکی، متن همراه آن می باشد. در ساخت طرح هایی که دارای متن هستند، حتما باید فونت و تصویر با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. بی شک برای این کار نیاز است تعداد بالایی از فونت های مختلف را امتحان کنید. اما ممکن است همیشه در یافتن فونتی که در ذهن دارید و با طرح شما متناسب است، موفق نباشید.
با استفاده از FontLab VI شما می توانید به ایجاد، بازنمودن، اصلاح، فاصله گذاری و همچنین رسم فونت های مختلف پرداخته و در نهایت از آن ها برای استفاده در سیستم عامل های دسکتاپ و یا برای استفاده در وب، خروجی بگیرید. این نرم افزار یک ویرایشگر فونت همه جانبه است و با دیگر ابزارهای ایجاد فونت سازگاری داشته و می توان به راحتی با آن ها به جابجایی داده بپردازد. هنگام بکارگیری FontLab VI تفاوتی ندارد که در زمینه طراحی و اصلاح فونت یک فرد متخصص یا یک مبتدی باشید، جدیدترین ابزار طراحی و عملیات کانتور واکنشگرا موجب می شود تا پروسه طراحی شما ساده تر و کارآمدتر از گذشته باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FontLab VI:
- ساخت و ویرایش حرفه ای و آسان انواع فونت ها
- نسل جدید طراحی برای ایجاد ایجاد منحنی Bézier
- ایجاد گلیف های هوشمند فراتر از طرح های سنتی
- سازماندهی، مرتب نمودن، طبقه بندی و همگام سازی تغییرات طراحی گلیف ها
- پشتیبانی کامل از یونیکد (Unicode)
- ویرایش و طرح بندی OpenType
- پیش نمایش با Microsoft ClearType
- وارد نمودن و خروجی گرفتن از فرمت های OpenType-PS/CFF (OTF), OpenType TT / TrueType (TTF), Variable OpenType TT (TTF+gvar), Color OpenType (TTF+SVG, +COLR, +CBDT, +sbix), PostScript Type 1 (PFB/PFA), Web fonts (WOFF2, WOFF, EOT), FontLab (VFB, VFC, VFJ), UFO, designSpace
- و ...
- و ...

Description

FontLab VI is an integrated font editor for macOS and Windows that helps you create fonts from start to finish, from a simple design to a really “ultra bold” complex project, and brings a spark of magic into type design.

Whether you’re an expert or a beginner, you can create, open, modify, draw, space, kern, hint and export desktop, web, color and variable fonts. Your design process will be faster and more efficient with FontLab’s groundbreaking drawing tools and responsive contour operations.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری