VitaminBW 2.0.2 for Adobe Photoshop

VitaminBW 2.0.2 for Adobe Photoshop

  • کاربرد : مبدل تصویر به تصویر سیاه و سفید
  • نسخه :Version 2.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Know How Transfer
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم‌افزار VitaminBW از طریق یک فرایند تبدیل دو مرحله‌ای، عکس مورد نظر شما را به تصویر سیاه و سفید تبدیل می‌کند و سپس با اعمال یک الگوریتم ویژه، تُناژِ آن را درجه‌بندی می‌نماید. شما با استفاده از گزینه Triple Tone به راحتی می‌‎توانید سه نسخه تناژ رنگی را از تصویر مورد نظر تهیه کنید و پس از وارد کردن آنها در نرم‌افزار فتوشاپ، بهترین مورد را انتخاب کنید و یا اینکه همه آنها را با هم ترکیب نمایید. آخرین نسخه نرم‌افزار VitaminBW توسط تیم شاتل‌لند به شما کاربر گرامی تقدیم می‌شود. در ادامه به سایر ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
تبدیل دو مرحله‌ای عکس به تصویر سیاه و سفید.
امکان انتخاب از میان سه نسخه تناژ رنگی.
قابلیت سفارشی سازی تصویر سیاه و سفید به صورت نامحدود.
امکان کنترل روشنایی پیش از بهبود کیفیت تصویر.

Description

VitaminBW 2 is a two-step conversion process that first creates a smooth black and white version and then applies an algorithm to make your image pop with rich and brilliant tonal gradations. “Triple Tone” option with one click, serves you on a silver tray three different tonal versions, all in a single Photoshop document to choose the best or blend two or more. VitaminBW will dramatically change your approach to black & white conversion.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری