DesktopOK 5.55 x86

DesktopOK 5.55 x86

  • کاربرد : نرم افزار ذخیره و بازیابی موقعیت آیکون‌ها
  • نسخه :Version 5.55
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : Nenad Hrg
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از مشکلات بزرگ کاربران ویندوز، به هم ریختگی آیکون‌های روی دسکتاپ می‌باشد؛ که این به هم ریختگی می‌تواند ناشی از تغییر رزولوشن دسکتاپ و یا انجام کارهای دیگر باشد. نرم افزاری که در ادامه معرفی می‌شود، امکانات کاربردی بسیاری برای رفع این مشکل دارد.
به کمک این نرم افزار می‌توانید موقعیت آیکون‌ها و خیلی از ابزارهای سودمند دسکتاپ را ذخیره و بازیابی نمایید. این نرم افزار مناسب استفاده‌های شخصی، شرکتی و تجاری می‌باشد.
نرم افزار DesktopOK در حقیقت راه حلی کوچک اما موثر برای کاربرانی است که اغلب مجبور به تغییر دادن رزولوشن صفحه نمایشگر می‌باشند. همچنین این نرم افزار برای کاربران ویندوز که از طریق نوت بوک مانند لپ تاپ و تبلت و غیره با ویدئو پرژکتور کار می‌کنند بسیار مناسب می‌باشد.
بعد از انجام تغییرات رزلوشن صفحه نمایش، شما با به هم ریختگی عجیبی در صفحه دسکتاپ مواجه خواهید شد که انگار یک بمب به آن برخورد کرده است. حقیقت این است که آیکون‌ها جا به جا شده‌اند و ویندوز قادر به بازیابی موقعیت صحیح آن‌ها نمی‌باشد.
نرم افزار DesktopOK فقط جهت ذخیره سازی آیکون‌ها نمی‌باشد؛ این برنامه دارای قابلیت‌های سودمند دیگری است که برای کارهای روزانه و بر روی تمام نسخه‌های سیستم عامل ویندوز قابل اجرا است و می‌توان آن را در ابزارهای منوی اصلی پیدا کرد. یکی از مثال‌های کاربردی استفاده از این برنامه پنهان سازی اتوماتیک آیکون‌های دسکتاپ می‌باشد. در حقیقت شما به کمک این ابزار قادر خواهید بود تصاویر پس زمینه دسکتاپ را بدون آیکون مشاهده نمایید.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار DesktopOK:
- ذخیره سازی موقعیت دلخواه آیکون‌ها برای هر رزلوشن
- ابزارهای مفید دسکتاپ برای ویندوز
- سهولت در مینیمایز نمودن تمام پنجره‌های ویندوز
- اجرای برنامه در استارتاپ (زمان بالا آمدن) ویندوز
- هر کاربر می‌تواند ترتیب اختصاصی آیکون‌های خودش را داشته باشد
- به صورت پرتابل و بدون نیاز به نصب
- قابلیت ذخیره خودکار آیکون‌های دسکتاپ
- قابلیت تغییر زبان
- افزایش تعداد آیکون‌های دسکتاپ
- تغییر سایز آیکون‌های دسکتاپ
- قابلیت اجرا در ناحیه Tray برای سهولت دسترسی
- پشتیبانی از چندین زبان
- پنهان سازی و نمایش اتوماتیک آیکونهای دسکتاپ
- و ...

Description

Save and restore the positions of the Windows Desktop Icons and many helpful Windows Desktop-Tools for private, office and commercial usage.
DesktopOK is a small but effective solution for user that have to change the screen resolution often. It is also good for windows users who often have to work with a projector on the notebook eg laptop or tablet-pc.
After you change the screen resolution you can find icon chaos on the windows desktop, as if a bomb had hit it. The icon position will shift and Windows will not correctly restore the desktop icon position.
So the name is Desktop O.K. and not only Icon Save, the program has also other helpful functions for daily works on all windows os, you can find this, in the Main-Menu, Tools. For example, the program can auto hide the desktop icons. You need this to see your Windows desktop wallpaper without icons.

Here are some key features of "DesktopOK":
- Save your favorite icon locations for each screen resolution.
- Helpful Desktop tools for windows
- Easily minimize all of the windows on your screen
- Launch at Windows startup.
- Each user can then have his own arrangement.
- Portable Windows app.
- Autosave the Desktop Icon Layout
- Change Language
- Maximize the number of windows desktop icon
- Change Windows Desktop Icon Size
- Run in to tray area for easy access.
- Multilingual
- Automatically hide and display desktop icons

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری