Dashcam Viewer 3.1.0 x64

Dashcam Viewer 3.1.0 x64

  • کاربرد : نرم افزار نمایش و بررسی ویدئو های ضبط شده بوسیله دوربین های داش کم
  • نسخه :Version 3.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Earthshine Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Dashcam نوعی دوربین جانبی مخصوص نصب در داخل و شیشه جلو یا بخش مقابل راننده اتومبیل می باشد و بوسیله لاستیک مکش یا نوار چسب نصب می گردد. همچنین می توان آن را بالای داشبود قرار داد یا با گیره مخصوص به آینه مخصوص دیدن در عقب متصل نمود. وقتی اتومبیل در حال حرکت است این دوربین بطور پیوسته از مسیر جلوی اتومبیل تصویر برداری می کند. در صورت وقوع تصادف یا هر حادثه دیگری، داش کم از شواهد تصویر برداری می کند. Dashcam Viewer نرم افزاری کاربردی برای مشاهده ویدیوهای ضبط شده از یک دوربین داش کم می باشد. علاوه براین قادر به استخراج اطلاعات مختلفی چون داده های GPS و داده های سنسور ضربه نیز می باشد که توسط داش کم ضبط و ثبت شده اند. انواع مختلفی از داش کم در بازار موجود میباشد، اعم از دوربین های ویدئویی اولیه یا مدل هایی که دارای پارامترهایی چون تاریخ / زمان هستند. Dashcam Viewer از بیش از 70 مدل دوربین پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Dashcam Viewer:
- پخش ویدئو های داش کم در حین مشاهده سرعت، فاصله، موقعیت و ...
- مشخص کردن نقاطی دلخواه در طول مسیر و استخراج آن ها در قالب یک فایل
- ادغام چندین ویدئو با یکدیگر
- استخراج بخش هایی از فیلم به صورت یک کلیپ جدید
- ثبت و نمایش داده های GPS و داده های مربوط به سنسور ضربه
- پشتیبانی بیش از 70 مدل دوربین
- و ...

Description

Dashcam Viewer is a software application for viewing movies, GPS data, and shock-sensor data recorded by your dashcam or action cam. Dashcam Viewer supports over 70 camera models. See below for the complete list of supported cameras and features.

Here are some key features of "Dashcam Viewer":
- Play your dashcam videos on the main screen while watching your vehicle’s speed, distance, position, bearing, and shock-sensor data update on graphs, data displays, and maps.
- “Geotag” points of interest along your route. Export these to a file. Or import them back in.
- Export your GPS tracks to common file formats such as comma-separated value (CSV), Google Earth KML, and GPS-exchange (GPX) for further data analysis.
- Export portions of videos to new clips
- Combine multiple videos into a single video

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری