idoo Secure Disc Creator 7.0.0

idoo Secure Disc Creator 7.0.0

  • کاربرد : نرم افزار رمزگذاری بر روی دی وی دی
  • نسخه :Version 7.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : idoosoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

دی وی دی ها از جمله حافظه های قابل حمل محبوب در میان کاربران هستند. در این میان داده هایی هستند که قصد جابه جایی و حتی نشر عمومی آن ها را بر روی دی وی داریم و از طرفی در صدد هستیم تا مانع کپی و یا دسترسی افراد غیر مجاز به آن ها شویم در این میان است که بهترین راه رمزگذاری و اعمال پسورد برای این داده ها است. idoo Secure Disc Creator نرم افزاری برای رمزگذاری بر روی انواع دی وی دی است که به کاربران اجازه می دهد تا ناحیه ی رمزگذاری و ناحیه عمومی را به دلخواه انتخاب نمایند و برای نواحی رمزگذاری شده پسورد معین کنند. دی وی دی هایی که با این نرم افزار ساخته می شوند توانایی اجرا بر روی تمامی کامپیوتر ها را بدون نیاز به نصب نرم افزار اضافی و جانبی دارا می باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Idoo Secure Disc Creator:
- امکان جداسازی نواحی عمومی و رمزگذاری شده
- اعمال کلمه عبور برای قسمت های رمزگذاری شده
- رابط کاربری بسیار ساده و کاربردی
- جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به داده های دی وی دی
- ایجاد فایل های ایمیج ISO
- استفاده از آخرین استاندارد ها و الگوریتم های مانند AES256
- محافظت کامل داده های محرمانه بر روی دی وی دی
- و ...

Description

idoo Secure Disc Creator is the best DVD burning software to encrypt DVDs. You may set the size of the secure and public areas according to your own needs. The secure area cannot be accessed without the correct password while the public area can be read normally. The encrypted DVD can be used on any PC without needing to install any additional programs.

Reliability and Full Protection
This DVD encryption software adopts the federal security standards and the latest AES256 algorithm. It converts plain text into digital gibberish that will protect all the information on DVD. Powerful functions and easy to operate, idoo Secure Disc Creator is the best choice to prevent confidential information breaches on your CD/DVD.

Easy Operation
The DVD encryption software has a user-friendly interface and is easy to operate. idoo DVD encryption software is the best DVD burning software. Once encrypted, all data in the secure area will be fully protected automatically.

Features
- Adopts the federal AES256 algorithm
- User sets the size of the secure and public area
- Easily creates ISO image files
- Encrypted DVDs can be read on any PC upon entering correct password

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری