Keysight Suite 2018 x64

Keysight Suite 2018 x64

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی و تحلیل مدارات مخابراتی
  • نسخه :Version 2018
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Keysight Technologies
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم‌افزار Agilent Genesys محصول شرکت Agilent که به تازگی به Keysight تغییر نام داده است، یکی از شرکت های معروف در زمینه ی تولید تجهیزات مخابراتی و نرم افزارهای شبیه سازی و تحلیل مدارات مخابراتی میباشد ، وجود قابلیتهای مختلف همچون ، قابلیت اتصال نرم افزار به سخت افزار های ساخته شده توسط شرکت ، وجود رابط کاربری قوی ، منابع آموزشی زیاد و … باعث شده است تا نرم افزارهای این شرکت از جایگاه مناسبی در میان مهندسان برق والکترونیک و مخابرات برخوردار شود .

صفحه ی اصلی نرم افزار Agilent Genesys یک محیط کاربر پسند است که در آن بخش های برای ایجاد شماتیک ، انجام شبیه سازی به صورت خطی ، بهینه سازی بخشهای مختلف مدار ، دریافت آمارهای مختلف و ماژول های برای مشاهده ی معماری سیستم RF ، ساخت مدارات مختلف و شبیه سازی غیر خطی و شبیه سازی سه بعدی الکترومغناطیسی وجود دارد .

در نرم افزار Agilent Genesys بخشی به نام مدارساز یا Genesys Synthesis وجود دارد که کاربر با اسفتاده از آن میتواند در کمتر از چند دقیقه ماژول های مختلفی همچون r filters, matching networks, oscillators, mixers, transmission lines, equalizers, PLL and signal control را به شماتیک خود اضافه کند ، طراحی این بخش ها در نرم افزارهای دیگر وقت زیادی میبرد و وجود این بخش در نرم افزار Agilent Genesys باعث افزایش سرعت طراحی و بهبود عمل کرد مدار خواهد شد .

بخش شبیه ساز نرم افزار Agilent Genesys امکانات مختلفی را برای آنالیز و شبیه سازی RF/Microwave برای ystem architecture & frequency planning, nonlinear circuits in the time- and frequency-domain, and planar 3D electromagnetic (EM) characteristics در اختیار شما قرار میدهد ، بخش قدرمند نمایش داده در این نرم افزار مطابق با نرم افزار مطلب و زبان مهندسی math است.

Description

Keysight IO Libraries Suite 2018 began the next generation of the former Agilent IO Libraries Suite, the libraries and tools you've come to rely on to speed up connection and control of your instruments. IO Libraries Suite 2018 completes the implementation of the Keysight name in file paths, Windows service names, etc

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری