زندگی در شرایط سخت

زندگی در شرایط سخت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

داستان از روزی شروع میشود که یک کودک پای به دنیا میگذارد و شیر خوردن از مادر را تجربه میکند ، این شاید اولین سختی باشد ولی سختی هایی که پایان ندارند شاید تا زمان مرگ . ابتدا از اینکه اولین کتاب من را برای مطالعه انتخاب کردین سپاسگذارم و پیشاپیش برای اشتباهات تحریری و اصطلاحی عذرخواهی میکنم . چهار سال پیش مجبور شدم از شهری با فرهنگ به یک شهر با اکثریت عوام گرا در ایران نقل مکان کنم ، در این چهار سال با فراز و نشیب های بسیاری مواجه شدم و در بعضی مواقع زندگی برای من در این شهر بسیار سخت و غیر قابل تحمل شد . روزنوشتهای من در این چهار سال خاطرات تلخی را بازگو میکند ، خواندن این روزنوشت ها بعد از چهار سال مرا به این فکر واداشت تا کتابی بنویسم که تحلیلی بر روزهای سختی باشد که بر من گذشت و مقاومت هایی که از من یک انسان با تجربه ساخت . زندگی در شرایط سخت نام یک ماموریت نظامی است که در این ماموریت باید تا مدتی بدون غذا و آب نگهبانی داد و آموزشات دیگری را نیز شامل میشود . دلیل اینکه من این نام را برای کتابم انتخاب کردم این بود که با مطالعاتی که در جامعه داشتم و اطلاعات و آماری که از ابعاد فرهنگی و فلسفی زندگی یک انسان در بعضی جوامع بدست آوردم به این نتیجه رسیدم که زندگی انسان در این جوامع در کل به شکل یک ماموریت نظامیست و یا شاید زندگی در شرایط سخت . این کتاب شامل طبقه بندی از مشکلات یک انسان روشن فکر در یک جامعه عوام گرا و همچنین خطرات ناشی از بیان افکار روشن در این جوامع می باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری