Acronis True Image 2019

Acronis True Image 2019

  • کاربرد : نرم افزار پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
  • نسخه :Version 2019
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Acronis
  • سال تولید : 2018

توضیحات

پشتیبان گیری از اطلاعات یکی از کارهای مهم کاربران کامپیوتر می باشد مخصوصاً اکنون که کامپیوتر ها فراگیر شده و اکثر افراد اطلاعات خود را فقط داخل کامپیوتر ها نگهداری می کنند و برای حفظ آنها از آن اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه می کنند. البته بسیاری از افراد تا یکبار دچار از بین رفتن اطلاعات مهم خود نشوند دست به پشتیبان گیری نمی زنند! ولی بهتر آن است که همیشه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم خود داشته تا روزی مجبور به پرداخت هزینه های گزاف برای این کار نشویم.
نرم افزار Acronis True Image گزینه ای است مطمئن برای محافظت از کامپیوتر شما در برابر خطر از بین رفتن اطلاعات که این نرم افزار ابزاری است برای تهیه پشتیبان از داده های شما و بازگشت آن ها در زمان مورد نیاز می باشد. در مواقعی که کامپیوترتان آلوده به ویروس می شود و یا توسط نرم افزاری نامطمئن دچار آسیب دیدگی می شود، این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا سیستم را به حالت قبل از مشکل برگردانید. با این نرم افزار قدتمند قادرید از تمام داده های کامپیوترتان و یا فقط از داده های مهم پشتیبان تهیه کنید. این نرم افزار از امتیاز پشتیبان گیری به روش تهیه ی Image استفاده می کند، با این روش شما قادرید پشتیبانی کامل از وضعیت فعلی کامپیوترتان مثل سیستم عامل، نرم افزارها، تنظیمات کاربری و تمام داده ها نیز داشته باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Acronis True Image:
- پشتیبان گیری از کلیه فایل های ویدئویی، تصاویر، فایل های صوتی و ایمیل های شما
- قابلیت محافظت از نرم افزار های نصب شده
- امکان پشتیبان گیری آسان و سریع تنها با فشردن یک کلیک
- قابلیت جستجو بر اساس نام فایل ها و محتوای درونی آن ها
- امکان گرفتن نسخه پشتیبان به صورت همزمان بروی هارد دیسک و حافظه های جانبی مانند USB ها
- قابیلت بازگردانی سریع کلیه تغیرات سیستمی
- توانایی فشرده سازی فایل های پشتیبان با خود نرم افزار
- امکان تنظیم زمان پشتیبان گیری به صورت خودکار
- قابلیت گرفتن نسخه پشتیبان به صورت هوشمند مثلا موقعی که کاربر سیستم را خاموش یا log off می نماید
- قابلیت اعمال پوسته ویستا به نرم افزار
- قابلیت پشتیبان گیری اطلاعات بروی پارتیشن مخفی بروی هارد دیسک و دسترسی به آن در هنگام بازآوری
- و...

Description

Acronis True Image is a full-system image backup solution for your PC. It can back up your documents, photos, email, and selected partitions, and even the entire disk drive, including operating system, applications, settings, and all of your data. Acronis True Image 2018 is an integrated backup and recovery software that ensures the security of all of the information on your PC.
Backups allow you to recover your computer system should a disaster occur, such as losing data, accidentally deleting critical files or folders, or suffering a complete hard disk crash.
Your data will be protected even if your computer is lost, stolen, or destroyed, and your data can be entirely recovered onto a new device, if needed.

Acronis True Image Key Features:
- Disk backup to a local storage and to Acronis Cloud
- File backup to a local storage and to Acronis Cloud
- Rescue bootable media
- Hard disk cloning
- Data archivhing
- Family data protection
- File synchronization
- Security and privacy tools
- Full Disk-Image Backup. Back up your entire computer including your operating system, - - - - applications and data, not just files and folders to an external hard drive or NAS.
- Universal Restore. Restore backed up data including your operating system, application and - all your data to your existing computer or an entirely separate piece of hardware, or restore specific data as needed.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری