Infinite Calculus 2.40

Infinite Calculus 2.40

  • کاربرد : طراحی برگه‌های امتحان و تکالیف درسی
  • نسخه :Version 2.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Kuta Software LLC
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم‌افزار Infinite Calculus امکان طراحی برگه‌های امتحان و تکالیف درسی را برای شما فراهم می‌سازد. با استفاده از این برنامه قابل اطمینان و کاربردی می‌توانید سوالات گوناگونی را بر اساس دسته بندی‌های مختلف و میزان دشواری و نوع پاسخ‌های مربوط به آنها طراحی نمایید. نرم‌افزار Infinite Calculus برای ایجاد مسائل ریاضی با موضوعاتی نظیر انتگرال گیری، محاسبه ماگزیمم و مینیمم، فرجه‌ها و یا لگاریتم‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. آخرین نسخه نرم‌افزار Infinite Calculus توسط تیم شاتل‌لند به شما کاربر گرامی تقدیم می‌شود. در ادامه به سایر ویژگی‌های نرم‌افزار می‌پردازیم.

سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
طراحی صفحاتی از تکالیف درسی.
امکان کنترل فاصله گذاری به صورت دستی.
قابلیت تغییر درجه زوم.
چاپ کردن نسخه‌های مختلفی از یک تکلیف درسی.
سوالات چهار گزینه‌ای مناسب.

Description

Infinite Calculus is a reliable application that enables you to generate assignment sheets for homework or tests, with a multitude of questions from different categories, with custom level of difficulty and types of answers. It is suitable for generating lists of math problems, with various themes, such as integration, extrema calculi, intervals or logarithms.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری