FlixGrab+ 1.2.3.84 Premium

FlixGrab+ 1.2.3.84 Premium

  • کاربرد : نرم افزار دانلود فیلم ها و سریال های نتفلیکس
  • نسخه :Version 1.2.3.84
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : DIGIFLIX LLC
  • سال تولید : 2018

توضیحات

FlixGrab+ یک نرم افزار منحصربفرد برای دانلود سریال ها و فیلم های شبکه نتفلیکس است. این شبکه تمامی فیلم ها و سریال های خودش را به صورت یکجا در شبکه خود منتشر می کند و امکان دانلود یکباره آنها توسط این برنامه امکان پذیر خواهد بود. شما می توانید با این برنامه یکبار برای همیشه این فیلم ها را دانلود کنید و از دفعات بعدی، به صورت آفلاین و رایگان آنها را مشاهده کنید. نرم افزار دارای عملکرد بسیار سریعی است و می توانید کیفیت اصلی ویدئوها را نیز انتخاب کنید و رزولوشن بالایی را از تصاویر انتظار داشته باشید. یقینا سریال های نتفلیکس بسیار ارزشمند هستند و اگر علاقه مند به آنها باشید، می توانید از این برنامه جذاب برای دانلود و مدیریت این سریال ها استفاده کنید.

با دانلود FlixGrab+ می توانید فرایند دانلود از نتفلیکس را مدیریت کنید و در صورت نیاز آنها را متوقف کرده و دوباره شروع کنید. گزینه های سفارشی سازی دانلودها، در اختیار شما قرار داده می شود و می توانید از دانلود زیرنویس در قالب TTML نیز برخوردار شوید. کیفیت ویدئوها بسیار بالا هستند و می توانید مدیریتی جامع در اولویت کیفیت های دانلودی خود نیز داشته باشید. تنها کافی است که URL سریال یا فیلم موردنظر خود را از نتفلیکس دریافت کنید و با وارد کردن آن در این برنامه، به صورت رایگان آنها را داشته باشید. شما می توانید زبان اصلی ویدئوها را انتخاب کنید و در صورت پشتیبانی زبان های مختلف، آن را در برنامه انتخاب کنید و اقدام به دانلود رایگان آنها کنید.

ویژگی های کلیدی دانلود FlixGrab+:

دارای عملکرد سریع، امنیت بالا و بهترین پشتیبانی
دارای رابط کاربری بسیار زیبا و کاربرپسند
پشتیبانی از ویدئوهای با کیفیت بالا و امکان انتخاب آنها
پشتیبانی از دانلود زیرنویس تمامی فیلم ها
استفاده آسان از برنامه
امکان مدیریت اولیت های دانلود
امکان دریافت کیفیت مطلوب صدا

Description

Since it enables you to watch a wide variety of movies, documentaries and TV shows on various devices, Netflix is one of the most popular streaming services out there. In fact, the company launched a service that enables Android and iOS users to download and enjoy their favorite content online.

FlixGrab+ is a tool that enables you to grab multimedia content from Netflix on your desktop computer so that you can enjoy it even when you do not have Internet.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری